Obrim de nou les nostres portes, encantats d´tornar a atendre-us, però compromesos amb la seguretat de tots. Per a això, compartim les mesures a seguir per a fer-vos partícips, agraint la vostra col·laboració i comprensió.
-NOMÉS S'ATENDRÀ CLIENTS AMB CITA PRÈVIA.
Només podrem donar-vos cita a través del mail (citas@totallaser.es) o WhatsApp (656.54.70.98). Si vols que et truquem, escriu-nos i ho farem el més aviat possible.
Sé comprensiv@ amb els horaris: necessitem espaiar les cites per a netejar la cabina després de cada ús i per a evitar que en el local hi hagi més d'un client alhora.
-US PREGUEM MÀXIMA PUNTUALITAT
-Si arribes tardes potser que no doni temps a realitzar-te la sessió i seguir les mesures de neteja, per la qual cosa la teva cita podria no realitzar-se.
-Ara més que mai l'atenció haver de ser individualitzada: no acudeixis a la teva cita acompanyada d'altres persones si no és imprescindible.
-SI TENS SÍMPTOMES NO ACUDEIXIS A LA CITA.
Crida'ns i buscarem una altra data.
A l'entrada
-Col·loca't la màscara
-Si realitzaràs un tractament facial incompatible amb l'ús de màscara, et passarem un breu qüestionari per a descartar que estiguis infectad@.
-Abans d'entrar, desinfectarem les teves mans i les soles de les sabates.
-T'oferirem una bossa de plàstic d'un sol ús perquè, si ho desitges, guardis en ella les teves pertinences.
En acabar el servei:
-Si has usat un tanga durant el tractament, diposita'l sobre la llitera, nosaltres ens encarregarem d'això. La resta de d'un sol ús de protecció, podràs tirar-los a la sortida en una galleda amb tapa que trobaràs en la sortida.
-No podràs utilitzar la condicia de l'establiment llevat que sigui estrictament necessari. En aquest cas, es higienizará després del seu ús.
-És preferible que paguis per mitjans electrònics (amb targeta o mòbil). Per als pagaments en efectiu utilitzarem una safata per a dipositar els diners.
A més, necessitarem registrar l'hora d'entrada i sortida juntament amb les teves dades personals, per si les autoritats sanitàries necessiten rastrejar una cadena de contagi.
-Cada dia en arribar al local hauran de prendre's la temperatura i apuntar-la.
-Es canviaran la roba i sabates del carrer i es posarà l'uniforme i el calçat de treball.
-Haurà de recollir-se el cabell i llevar-se adorns com a joies i rellotges.
-Els uniformes es rentaran cada dia en acabar la jornada, en cicles de 60è i almenys 30 minuts.
-És obligatori l'ús de màscara, ulleres protectores i guants.
-En acabar el tractament acompanyaran al client fins a la recepció.
-Entre servei i servei higienitzaran la llitera i els capçals làser, i rebutjaran els guants en un contenidor amb tapa i pedal.
-El terminal TPV s'higienitzarà després de cada ús.
-Com a mínim, al principi i al final de cada jornada es ventilarà el local un mínim 10 minuts.
-El local s'higienitzarà diàriament per complet.